+38 (04744) 3-44-41
Меню
Остання редакція: 07 жовтня 2021

Участь НПП кафедри обліку і оподаткування в online-семінарі "Електронні трудові книжки та Е-лікарняні"

05 жовтня 2021 року науково-педагогічні працівника кафедри обліку і оподаткування Уманського НУС взяли участь у ONLINE-СЕМІНАРІ "Електронні трудові книжки та е-лікарняні" організаторами якого виступили Федерація аудиторів, бухгалтерів і фінансистів АПК України спільно з Пенсійним фондом України і Фондом соціального страхування. 

Метою заходу було - висвітлення проблемних моментів переходу на облік трудової діяльності в електронній формі і необхідності подання відомостей про трудову діяльність, нюанси переходу на електронні лікарняні та відповіді на питання з практики.

 Програмою семінару було передбачено два блоки: 

1 БЛОК: ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ: ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ БУХГАЛТЕРУ ТА КАДРОВИКУ?

 

Спікери

 Бондаренко Олена Валеріївна, заступник директора департаменту – управління проєктування заходів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації процесів, їх супроводження та адміністрування Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Пенсійного фонду України

 Скребнєва Світлана Дмитрівна, начальник відділу проєктування заходів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації процесів управління проєктування заходів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації процесів, їх супроводження та адміністрування Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Пенсійного фонду України

Питання

  • Порядок обліку трудової діяльності працівника в електронній формі
  • Подавати скани трудових - обов'язок працівника чи роботодавця?
  • Як оцифрувати і передати скани трудових до ПФУ?
  • Чи потрібна згода на обробку персональних даних?
  • Що робити з паперовими трудовими?
  • Дії кадровика, якщо трудова втрачена чи оформлена на бланку неналежного зразка
  • Виправлення помилок, через які ПФУ не прийме скан трудової
  • Найбільш поширені помилки при подачі сканів трудових

2 БЛОК: Е-ЛІКАРНЯНІ: ПЕРШЕ ЗНАЙОМСТВО ТА РОЗ'ЯСНЕННЯ ДЛЯ СТРАХУВАЛЬНИКІВ

 

Спікер

 

Харченко Ганна Олександрівна, заступник начальника управління - начальник відділу матеріального забезпечення управління страхових виплат та матеріального забезпечення Фонду соціального страхування України

 

Питання

  • Які функції ПФУ і ФСС щодо е-лікарняних?
  • В чому різниця між МВТН та е-лікарняним?
  • Яка процедура проходження е-лікарняного, хто формує електронний реєстр листків непрацездатності (ЕРЛН), коли його бачить в кабінеті застрахована особа, страхувальник?
  • Які статуси має е-лікарняний (виданий, закритий, готовий до оплати)?
  • Скільки страхових випадків, якщо у е-лікарняних різні номери?
  • Коли комісія (уповноважений) може і має приступити до своєї роботи. Які її особливості при роботі з е-лікарняним?
  • Де і як фіксується страховий стаж в е-лікарняному?
  • Як подати заяву-розрахунок на е-лікарняні?
  • На що звертає увагу ФСС і якими є найпоширеніші помилки?
  • та інше.

Колектив кафедри облікуі оподаткування висловлює вдячність організаторам за проведений семінар на високому професійному рівні. 

Олена Матрос, доцент кафедри обліку і оподаткування